Вік: 36
Повідомлення: 369
Подякував(а):480 раз. Подякували:370 раз.
Репутація:15 [ ? ]
Напишіть назву фільму і бажано рік, який варто подивитися на вашу думку окрім цих що я вказав нижче :)
В цьому списку фільми які мені дуже подобаються (Куда приводят мечты, Невидимая сторона, Тренер Картер, Области тьмы, Время убивать, Форрест гамп, Побег из Шоушенка, Бойцовский клуб, Зеленая миля, Игры разума, Эффект бабочки, Карты деньги и два ствола, На игре, Геймер, Тринадцатый этаж, Матрица, Терминал, Шоу Трумана, Гаттака, Симона, Мирный воин, Малышка на миллион, Умница Уилл Хантинг, Догма, Знамение, Фонтан, Интервью с вампиром, Семь жизней, 4-тый вид, Планета Ка-Пэкс, Гнев, Время, Начало, Отступники, Трасса 60, Влюбись в меня если осмелишься, Никогда не сдавайся, Милые кости, Радиоволна, Крупная рыба, Догвиль, Любовь не стоит ничего, Нянька по вызову, Прерванная жизнь, Кто Вы, Мистер Брукс?, День Сурка, Красота по-американски, Меняющие реальность, Ганнибал: Восхождение, Красный Дракон, Молчание ягнят, Ганнибал, Американская история Х, Дневник памяти, Эквилибриум, Особое мнение, Воин, На крючке, Талантливый мистер Рипли, Думай как мужчина, Жизнь Дэвида Гейла, Предложение(2009), Загадочная история Бенджамина Баттона, Ультиматум Борна, Всі фільми Кевіна Сміта... )
В цьому списку фільми які бачив але подобаються менше ) ( Ловец снов, Se7en, Город грехов, Время ведьм, Пипец, Ученик чародея, Сумасшедшая езда, Голодный кролик атакует, Что скрывает ложь, Сокровище нации: Книга тайн, Пророк, Леон, Список Шиндлера, Достучаться до небес, Престиж, Гладиатор, Пролетая над гнездом кукушки, Большой куш, Пианист, Поймай меня, если сможешь, Хатико: Самый верный друг, "Хороший, плохой, злой", Наркоз, Иллюзионист, Аватар, Авиатор, Человек дождя, Счастливое число Слевина, Бобер, Чего хотят женщины, Храброе сердце, Телепорт, "Сумерки", Бабник, Старикам тут не место, Человек, который изменил всё, Внутри себя я танцую, Сотовый, Незваные, Мистер Никто, Легион, Охотник за головами, Мисс Март, Лето наших надежд, Каникулы с чирлидершами, Я покажу тебе Москву, Татуировка в виде бабочки, Неизвестный, Помни, Доставка завтра авиапочтой, Добро пожаловать в Лэйквью!, Неудовлетворенное сексуальное напряжение, Достучаться до небес, Амели, Титаник, Вечное сияние чистого разума, Пираты Карибского моря, Гарри Поттер, Парфюмер, Эдвард руки-ножницы, Жестокие игры, Пятый элемент, Властелин колец, Реальная любовь, Алиса в стране чудес, Один дома, Послезавтра, Такси, Я - легенда, Мост в Терабитию, Темный рыцарь, Я - робот, Константин: Повелитель тьмы, Большой куш, Страх и ненависть в Лас-Вегасе, Звездная пыль, Укрощение строптивого, Дом у озера, Кровавый четверг, Последняя любовь на земле, Братство волка, Идиоты, Катись, Сонная Лощина, О чем говорят мужчины, О чем еще говорят мужчины, Мертвец, Непрощенный, 1+1, Ужас Амитивилля, Хроника, Женщина в черном, Боже благослови Америку, Двенадцать обезьян, Враг у ворот, Притворись моей женой, Жених напрокат, Киллеры, Боец, Ищу друга на конец света, Страшно красив, Добро пожаловать в рай, Медальон, Покидая Лас-Вегас, )
список фільмів які думаю подивитися )) (Криминальное чтиво, Август Раш, Заводной апельсин, Другие, Донни Дарко, Наука сна, Тайное окно, Четыре комнаты, С широко закрытыми глазами, Шестое чувство, Что гложет Гилберта Грейпа?, Мальчик в полосатой пижаме, Битлджус, Психо, Жизнь прекрасна, Эд Вуд, Американский психопат, Бенни и Джун, Быть Джоном Малковичем, Господин Никто, Доберман, Беспокойная Анна, Сердца в Атлантиде, Море внутри, )
список аніме яке також порекомендували ) (ходячий замок хаала, Ведьмина служба доставки, (Служба доставки Кики / Kiki's Delivery Service ), Крутой учитель Онидзука) Наперед дякую :-D
Востаннє редагувалось ASI в 26 грудня 2012, 15:13, всього редагувалось 22 разів.
Brat Ursbl
Додано: 03 березня 2012, 10:37
Гість
Вік: 35
Повідомлення: 71
Подякував(а):33 раз. Подякували:50 раз.
Репутація:−3 [ ? ]
рок-н-рольщик,револьвер. твій список не читав,тому вибачай якщо вони присутні.
Nameless
Додано: 05 березня 2012, 18:48
Щось писав
Повідомлення: 18
Подякував(а):11 раз. Подякували:15 раз.
Репутація:2 [ ? ]
Август Раш, Девушка с татуировкой дракона, Мальчишник 1,2.. Перші на думку прийшли.
_________________ Si vis pacem, para bellum
ASI
Додано: 20 березня 2012, 13:08
Модератор
Вік: 36
Повідомлення: 369
Подякував(а):480 раз. Подякували:370 раз.
Репутація:15 [ ? ]
Nameless, Мальчишник 1,2 бачив... Люди давайте ще якісь назви фільмів які дійсно варто переглянути )
Mirzelle
Додано: 20 березня 2012, 14:25
Главный модератор
Вік: 35
Повідомлення: 451
Звідки: Ireland
Подякував(а):293 раз. Подякували:565 раз.
Репутація:27 [ ? ]
Лабіринт фавна, Хребет диявола.
Додано через 2 хвилини:
Із аніме подобається Принцеса Мононоке і Плач Азури
_________________ Dead Is The New Alive
radioactive
Додано: 20 березня 2012, 14:35
Профі
Вік: 35
Повідомлення: 455
Звідки: З диких лісів
Подякував(а):335 раз. Подякували:525 раз.
Репутація:24 [ ? ]
«Сияние» 1980 року, триллер за мотивами роману Стівена Кінга
_________________
Gnusmas
Додано: 20 березня 2012, 14:46
Частий гість
Повідомлення: 114
Подякував(а):244 раз. Подякували:187 раз.
Репутація:8 [ ? ]
Новая Земля
http://www.[hidden]/level/1/film/408403/
_________________
Фронтовик
Додано: 20 березня 2012, 21:26
Ас
Вік: 45
Повідомлення: 500
Звідки: з фронту
Подякував(а):60 раз. Подякували:83 раз.
Репутація:7 [ ? ]
Доберман - такий добрий, сімейний фільм ))).
Харлі Девідсон і Ковбой Мальборо - банально, але класика жанру.
Добавлено спустя 1 минуту 26 секунд:
Ще "Патріот". В дусі "Хороброго Серця".
"Слёзы Солнца".
Добавлено спустя 1 минуту 54 секунды:
"Той, що танцює з вовками"
Добавлено спустя 37 секунд:
"Шакал".
Добавлено спустя 2 минуты 2 секунды:
Ескадрілія "Лафаєт"
І нарешті "Санта-Барбара" ))), так щоб вже не мучатися, що подивится. Сорі за офтоп
Добавлено спустя 7 минут 21 секунду:
А щоб посміятися - "Дублери"
_________________ А сегодня что для завтра сделал ты?
ASI
Додано: 20 березня 2012, 22:36
Модератор
Вік: 36
Повідомлення: 369
Подякував(а):480 раз. Подякували:370 раз.
Репутація:15 [ ? ]
О дякую любі друзі! Перегляну фільми і обов'язково напишу відгуки до цих картин...
Будівельник
Додано: 01 квітня 2012, 00:29
Гість
Повідомлення: 72
Подякував(а):44 раз. Подякували:89 раз.
Репутація:4 [ ? ]
Аsi, рекомендую. В нас смаки багато в чому схожі. Малышка на миллион 2004 Боец 2010 Начало 2010 Прислуга 2011 Квартира 1960 Крестный отец 1972 , 1974, 1990 Пролетая над гнездом кукушки 1975 Схватка 1995 Молчание ягнят 1990 Ва-банк 1981 Ва-банк2 1985 Выходной день Ферриса Бьюлера 1986 Невезучие 2003 Поймай меня если сможешь 2002 1+1 2011 Успеть до полуночи 1988 Однажды в Америке 1983 О, где же ты, брат? 2000 Рыбка по имени Ванда 1988 Леон 1994 Мотылек 1973 Пропала грамота(укр.) 1972
Якщо музика займає не останнє місце в житті, то: Легенда о пианисте 1998 Переступить черту 2004 Школа рока 2003 Амадей 1984 Можу ще добру сотню "з чудовим змістом" перечислить Якщо сподобався Догвіль( ) , то тобі сподобається не один десяток(сотня) фільмів арт-хаусного спрямування але то потрібно вже самому підбирати.
dgd
Додано: 01 квітня 2012, 00:45
Частий гість
Вік: 23
Повідомлення: 106
Подякував(а):16 раз. Подякували:20 раз.
Репутація:0 [ ? ]
Полночь в Париже -приятный в просмотре, немного заставляющий задуматься) Как украсть небоскреб - легкая экшн- ситуативная комедия) Залечь на дно в Брюгге -отличная трагикомедия Фарго- олд скул криминальный триллер, очень затягивающий)
ASI
Додано: 03 квітня 2012, 15:37
Модератор
Вік: 36
Повідомлення: 369
Подякував(а):480 раз. Подякували:370 раз.
Репутація:15 [ ? ]
Будівельник, Малышка на миллион, бачив але не вніс до списку, а Начало ти мабуть не помітив він в списку моїх улюблених )
Добавлено спустя 18 часов 12 минут 57 секунд:
dgd, Как украсть небоскреб та Залечь на дно в Брюгге бачив але чомусь вони такі ці фільми що я навіть не ввів їх до списку...
dgd
Додано: 04 квітня 2012, 18:25
Частий гість
Вік: 23
Повідомлення: 106
Подякував(а):16 раз. Подякували:20 раз.
Репутація:0 [ ? ]
ASI, о вкусах не спорят. "Залечь на дно в Брюгге" таки шедевр (= А что мешает воспользоваться прекрасным сайтом [hidden]?
ASI
Додано: 08 квітня 2012, 21:27
Модератор
Вік: 36
Повідомлення: 369
Подякував(а):480 раз. Подякували:370 раз.
Репутація:15 [ ? ]
бррррррр ніхто і не казав що фільми погані Я сказав, що фільми якісь такі, що я їх не вніс чому бо вони не запам'ятались мені... Чому ж ні Я там також дивлюсь, що переглянути але навіщо тоді взагалі форуми... Мабуть для того щоб поспілкуватися запитати думку народу та можу почути якусь рекомендацію не всі фільми які з великим рейтингом в моєму рейтингу такі ж тому може Я не бачив якісь картини з малим рейтингом...
Добавлено спустя 1 час 17 минут 56 секунд:
Мені подобаються фільми в такому стилі: 1.Начало (Inception) 2.Планета Ка-Пэкс (K-PAX) 3.Остров проклятых (Shutter Island) 4.Игры разума (A Beautiful Mind) 5.Господин никто (Mr. Nobody) 6.Куда приводят мечты (What Dreams May Come) 7. Бойцовский клуб (Fight Club) 8.Области тьмы (Limitless) 9.Шестое чувство (The Sixth Sence) 10.Идентификация (Identity) 11.Пиджак (The Jacket) 12.Исходный код (Source Code) 13.Мирный Воин (Peaceful Warior) 14.Вечное сияние чистого разума (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) 15.Реквием по мечте (Requiem for a Dream)
SokoLCoupe
Додано: 08 квітня 2012, 23:35
Модератор
Вік: 35
Повідомлення: 63
Звідки: горелым пахнет?!
Подякував(а):56 раз. Подякували:55 раз.
Репутація:4 [ ? ]
Реквием и Начало-отличные фильмы! Советую для просмотра.
Schnitzer
Додано: 09 квітня 2012, 12:36
Гість
Вік: 36
Повідомлення: 86
Звідки: Смела
Подякував(а):510 раз. Подякували:304 раз.
Репутація:10 [ ? ]
Вот случайно наткнулся на этот фильм, говорят зачетный, вечером оценим :)
Приєднані файли:
ASI
Додано: 12 квітня 2012, 14:46
Модератор
Вік: 36
Повідомлення: 369
Подякував(а):480 раз. Подякували:370 раз.
Репутація:15 [ ? ]
1. В погоне за счастьем 2. Заплати другому 3. Куда приводят мечты 4. Три дня на побег 5. Последний подарок 6. Уолл Стрит. Деньги не спят 7. Мирный воин 8. Бойлерная 9. Октябрьское небо 10. Человек, который изменил всё
Grabber
Додано: 12 квітня 2012, 18:41
Гуру
Повідомлення: 1706
Звідки: Канів Черкаси Сміла
Подякував(а):1207 раз. Подякували:2070 раз.
Репутація:69 [ ? ]
На грани (The Edge/1997)
_________________ ♦ ♣ ♥ ♠ ๏̯͡๏
ASI
Додано: 13 квітня 2012, 20:28
Модератор
Вік: 36
Повідомлення: 369
Подякував(а):480 раз. Подякували:370 раз.
Репутація:15 [ ? ]
1. Хатико. Самый верный друг 2. Красота по-американски 3. В погоне за счастьем 4. Эффект бабочки 5. Заплати другому 6. Форрест Гамп 7. Зеленая миля 8. Достучаться до небес 9. Шоу Трумэна 10. Побег из Шоушенка
ASI
Додано: 17 квітня 2012, 19:11
Модератор
Вік: 36
Повідомлення: 369
Подякував(а):480 раз. Подякували:370 раз.
Репутація:15 [ ? ]
Переглянув Ганнибал: Восхождение, Красный Дракон, Молчание ягнят залишилось переглянути останній фільм з цієї квадрології )))) Ох що тут казати це просто шедеври які варто дивитися!!! Дуже сподобалися ці фільми! Але дітям та вагітним не рекомендую переглядати даний матеріал... ))
Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете додавати файли у цьому форумі